Předobraz budoucích velkých SUV značky - tak o něm mluví sama Škodovka.
Dá se ale brát i jako předsériová verze sedmimístné Škody Kodiaq (ano, skutečně se podle všeho bude jmenovat takhle podivně). Designové skici musíte vždycky brát trochu s rezervou, mají namalovaná nesmyslně velká kola a celý jejich tvar je trochu umělecky přehnaný, ale základní designové prvky se rozeznat jistě dají.
Výrazná linka pod bočními okny, kterou známe ze Superbu, bude zdobit i většího sourozence Yetiho, přední světla ovšem vypadají užší, což by nemuselo být zlé - stačí si vzpomenout na Range Rover Evoque. Maska výrazně vystupuje, jako by do přídě byla vsazená zvenčí, nikoli její integrální prvek. Přední nárazník je rozdělen podélným prvkem, který auto opticky rozšíří a boční sloupky jsou zatmavené. Samozřejmostí je kapota motoru s výrazně vystouplým "pruhem", což už je škodovácké poznávací znamení.
Na skutečný koncept si budeme muset počkat zhruba měsíc, než ho v Ženevě odhalí, na sériového Kodiaqa zřejmě ještě o něco déle.
hk
Vision S je už dneska taková klasika. Mi se třeba hodně líbí i některé nové vozy. Třeba tady právě to Monte Carlo, které se dodnes považuje za nejhezčí Škodovku za celou dobu. Jako ty původní designy měly něco do sebe. Na druhou stranu i ty moderní jsou pěkné a kopírují evropské trendy. Škoda jen, že je neudávají.
OdpovědětVymazat