O kombíku se vědělo už déle, malé MPV ale Renaultu před ženevskou premiérou "uniklo" a tak tu máme první fotky a pár informací.
Renault Mégane jsem už krátce řídil a vy to brzo uvidíte ve Speciálu Meziplynu na Streamu. V porovnání se svou předchozí generací udělal některé zásadní pokroky, ale dají se najít i slabiny - a to především u propagované nejostřejší verze GT, která má pádly ovládanou převodovku a systém aktivního natáčení zadních kol 4control. A právě ve verzi GT se představuje i Grandtour, neboli kombík.
Zajímavější možná bude nový Renault Scénic, který si bere hodně designových prvků z menšího Capturu a dokazuje, že rodinné MPV nemusí být na pohled nudná krabice. Platforma CMF-C je shodná s Méganem a také pohonné jednotky budou převzaty přímo z něj. Mluví se o naftových motorech 1.5 a 1.6 dCi a o benzínové turbo dvanáctistovce, pravděpodobně ale bude i přeplňovaná benzínová 1.6, naopak na tu atmosférickou, která tvoří základ nabídky menšího Méganu, budeme u Scénicu asi muset zapomenout. To jsou ale všechno dohady, více informací dostaneme po autosalonu - stejně jako na fotky interiéru.
hk
V rámci řady rodinných kombíků to Renault válcuje když už nic jiným, tak místem a prostorem, který nabízí. To se mi teda líbí velmi a musím říct, že je to fakticky hodně praktické. Co je horší, tak je obsluha a kvalita dílů. To mám potvrzené i z pneuservis Praha, kam jim jezdí auta s hotovými nápravami a poloosami.
OdpovědětVymazatRenault Scenic a Megane Grandtour mě vždy přitahovaly svou praktičností a designem. :) Jako majitelka Megane Grandtour oceňuji prostornost a pohodlí, které nabízí. Při údržbě svého vozu jsem často využívala stránku https://www.intercars.cz/jsem-motorista/ kde najdu potřebné náhradní díly a příslušenství, což mi usnadňuje péči o auto a zajišťuje jeho spolehlivost. :)
OdpovědětVymazat