Facelift je zřetelný na první pohled, ale ještě důležitější je to, co vidět není.
Karoserie dostala pár výraznějších prvků, novou masku, jiná světla (na přání adaptivní LED jednotky, které známe z Astry), uvnitř novou palubní desku (také odvozenou z Astry), ale to nejdůležitější se změnilo pod kapotou.
Opel Mokka X, jak se po faceliftu jmenuje, totiž dostala nové motory - moderní naftovou šestnáctistovku a přeplňovanou benzínovou čtrnáctistovku o výkonu až 152 koně (oba pro změnu z Astry).
Opel říká novému nafťáku "šeptající diesel". To je sice docela velká marketingově-umělecká licence, nicméně pokud jako měrný bod berete předchozí motor 1.7 CDTI s jeho vpravdě agrárním zvukovým projevem, snad se nový motor skutečně za šeptající označit dá. Nepředpokládám, že by se v našich končinách prodalo kdovíjak velké množství silnějších benzínových jednotek (které budou spojené s šestistupňovým automatem a stop-start systémem), což je možná trochu škoda, protože je to motor s příjemným projevem. Zmíněný nafťák bude k dispozici ve verzích 100 a 136 koní.
Mokka X dostane také bezpečnostní elektroniku s kamerou hlídající provoz před vámi, rozpoznávání značek a hlídání jízdního pruhu, pochopitelně za příplatek. Naživo bude v Ženevě, v prodeji se má objevit na podzim.
hk
Já mám toto pěkné suv v garáží už něco přes rok, kupoval jsem jej přes https://www.truck1-cz.com/ z Německa a musím říct, že pro člověka jako já je to naprosto ideální volba. Jezdím s ním totiž opravdu každý den, v týdnu do práce a o víkendu pak na výlet do hor či na chatu.
OdpovědětVymazatTeda vypadá to jako super auto na zimu. Nahodit na to zimní pneu matador a dovedu si to auto představit jako vůz, který má třeba majitel penzionu někde v Horní Úpě nebo tam někde. Tam je totiž docela dost sněhu. :D Ale tak to asi všichni vědí. :) Či ne?
OdpovědětVymazat