Dlouho jsme brečeli a fňukali, že BMW už není co bývalo. Že to jsou samé turbodehty ve čtyřkolce a nebo předohnané MPV. Brečeli jsme tak moc, že se kámen v Mnichově ustrnul. Takže si ho koukejte koupit, nebo příště bude v showroomech jen BMW 2 Active Tourer s M paketem...

Současná dvojka je prima auto. Tedy, teď mám na mysli obyčejnou dvojku, bez jakéhokoliv přídomku. Jde o celkem malé kupé, tedy malé na dnešní poměry, jinak celkem odpovídá staré dobré milované E30.
Dost věřím tomu, že bude tahle dvojka dobrá, vždyť nám to už BMW předvedlo u M235i, která vyniká skvělými jízdními vlastnostmi i charismatem. Jenže teď je tady M2 a ta je ještě o úroveň výš. Do vínku dostala 370 koní a 500 Nm. Všechnu tu sílu posílá přeplňovaný šestiválec na zadní kola. Ano, vím, že teď už čtete pozorně. Zajímá vás, za kolik se dostanete na stovku? Za 4,4 vteřiny. A pokud se nechcete obtěžovat řazením a necháte to na automatu, ušetříte další dvě desetiny. Rychlost je klasicky omezená na 250 km/h, ale můžete si připlatit za posunutí na 270 km/h. A nebojte, čtyřpístkové brzdy svou práci zvládnou.
Zbývá se jen obávat, kolik burnoutových a podobných tlačítek zase automobilka na palubku přidělá. Ale kdo ví, třeba ne. Třeba je tu zase jednou klasické poctivé zadohnané sportovní BMW tak, jak ho my fanoušci milujeme.
mt
Na M2 asi peníze mít v životě nebudu, koupil jsem si však nedávno z https://www.truck1-cz.com/jina-technika/osobni-auta krásný Bavorák třetí řady a musím říct, že lépe zpracované auto jsem ještě nikdy nevlastnil. Pokud se o něj budu hezky starat vydrží mi klidně ještě dalších deset let.
OdpovědětVymazat