Zkoušeli to chlapci z Top Gearu (vlastně ani ne, protože si na to vzali Sabine Schmitz), teď na to jdou tuneři.
Společnost RevoTechnik se zabívá laděním řídících jednotek i montáží různých funkčních doplňků typu sportovního sání, výfuků, brzd, chladičů a dalších věcí pro vozy koncernu VW.
Tentokrát všechnu svou dostupnou techniku nacpali pod kapotu VW Transporteru T5 2.0 Twin Turbo Diesel, který ve svých 130 tisících km dostal nový software řídící jednotky, vylepšený chladič oleje a mezichladič a výfuk "Turbo-back" od firmy Milltek. Výsledný výkon poskočil na 220 koní.
Aby se dodávka lépe udržela na hrbolaté Nordschleife, dostala tlumiče a pružiny Bilstein B14 a lehká kola Team Dynamics s pneumatikami Dunlop.
Zatímco Sabine Schmitz objela ve Fordu Transit trať za 10 minut a 8 sekund, pilot Reva to zvládl za 9 minut a 57,36 sekundy. Mluvíme samozřejmě o okruhu bez mílové rovinky, čili "Bridge to Gantry".
hk
Sice byl skoro o 10,5 s rychlejší,ale Sabine jela se standartním Fordem Transitem z roku 2005 a ne s vytuněným VW Transportem !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OdpovědětVymazatHlavně hned na začátku videa se píše, že BTG zajel za 9:22, takže ten článek není od Vás moc přesný :)
OdpovědětVymazatPřesně!! Sabine by s VW dokázala dalších 10s odříznout.. Pilot Reva by se měl stydět! :D
OdpovědětVymazatpassat
OdpovědětVymazatvážená redakce, musím okomentovat váš klip k VW R-line s tím, že nejvyšší výbavou je a bude u VW high-line
R-line byla a bude kategogií mladých, proto i ten omezený motor pouze 2,0 TDI
mněl by se váš redaktor příště lépe připravit
u passatu můžete mít i motor 3,6 a 4.2
Když nám to napíšete přímo na stream, bude se nám na to lépe odpovídat, tady to snadno zapadne - zejména když je to komentář pod zcela nesouvisejícím článkem. Že je highline nejvyšší výbavou vím, dokonce to v testu i říkám. Že v téhle výbavě můžete mít passat 3,6 říkám také. Ovšem výbavu R-line lze mít pouze k motoru 2,0 TDI BMT a motor o objemu 4,2 TDI (což je osmiválec) už má VW v nabídce pouze u modelu Touareg, pokud vím.
Vymazat