Vypadá skvěle, podobně jako šestka. A jestli podobně jako šestka i pojede, máme se na co těšit!
S Mazdou6 s dvoulitrovým atmosférickým benzínem jsem jezdil před pár dny a pokud se Mazdě podaří naladit novou trojku stejně dobře, začnu si nacvičovat větu "copak Focus, ale vyzkoušeli jste už Mazdu 3?"
Ne, vážně: v tohle auto vkládám docela velkou důvěru. Samozřejmě se může ukázat, že se pletu a pak budu nehorázně zklamán, ale co. I kdyby snad nejezdila tak skvěle, jak si přeju, bude mít v rukávech četné trumfy. Například motory Skyactiv. Benzíňáky zastoupí stokoňová patnáctistovka, dvoulitr o výkonu 120, či 165 koní a mluví se i o dvouapůllitru se 185 koníky. Ten je potvrzen pro americký trh, jak to bude v Evropě se zatím najisto neví.

Pro příznivce turbodieselů má Mazda v záloze Skyactiv-D o objemu 2,2 litru a výkonu 150 koní. K mání bude (k některým motorizacím) rekuperace brzdné energie i-ELOOP, na výběr bude mezi šestistupňovým manuálem a automatem a vývojáři slibují lépe odladěný elektrický posilovač řízení.
V interiéru by měly být lepší materiály, head-up displej zvaný Active Driving Display, bezpečnostní systémy jako radarový tempomat, hlídání slepých úhlů, Smart City Brake Support a další. Do prodeje u nás přijde trojka v říjnu a Mazda 3 Sedan v listopadu.
hk
Super, věřím, že čeští uživatelé pochopí, že jsou i jiná auta a lepší, než Škodovky. Už se těším, až se svezu.
OdpovědětVymazatNaprosto souhlasím, pane Koubku.
OdpovědětVymazat14 let nedám na Foucusy dopustit. V roce 2014, když jsem se poprvé dočetl více o Mazdě 3 a Mazdě 6, poprvé nabývám dojmu, že nás čekají změny. Vzhled je věc vkusu. I tak jsem ale přesvědčen, že Mazda v tomto ohledu dala všem pěkně na pr.el, a co se týče toho, že nabízí jen atmosférické motory, navíc tak perfektních vlastností, tak to je podle mě druhé velké plus. Nedivil bych se, kdyby se na ni některé automobilky, kterým bylo zatěžko zabývat se zdokonalováním a vývojem atmosférických benzíňáků, obrátili nyní na mazdu, aby jim pro jejich modely začala motory dodávat. :-)