22. července 2014

Pro případ dešťů

Včera nám na území ČR trochu sprchlo a na internetu se hned vyrojila videa se zaplavenými ulicemi. Řešení je jednoduché - kupte si Range Rover!

Pravda, není to úplně nejekonomičtější řešení, ale funguje. Nový Range má totiž brodivost neuvěřitelných 900 mm, zejména díky tomu, že sání motoru je až nahoře pod kapotou.



Range už jsem testoval mnohokrát - naposled předprodukční prototyp jeho hybridní verze. Pokaždé nestačím zírat jak dokonale univerzální auto to je. Luxus na palubě, ticho na dálnici a v terénu zvládne víc, než většina teréňáků. Milý Ježíšku...

hk

11 komentářů:

  1. Dobrý den pane Koubku, zjevně jsem natvrdlej, ale nejsem schopen se proklikat k nejakemu Vašemu emailu, tak volím tuhle formu komentáře (samozřejmě to smažte, protože to sem nepatří). A teď k věci. Neměl byste náhodou :-) chuť a možnost udělat Audi R8 ?
    děkuji
    viktor.hamsik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, také nejsem schopen sehnat email na pana Koubka. Chtěl bych mu jenom poslat několik foto jak se staví elektro a moto kola. Myslím, že umím postavit dobrá kola jako nikdo v EU. Elektrokolo od Evbike (Chopper Felt) je sice super, ale .... Vím, komu patří a kdo ho stavěl (nakonec jsem mu i radil) .... Tam kde Mikul končil, tam začínám.
      Vašek / comment.no@seznam.cz

      Vymazat
    2. Zdravím všechny.
      Pracovní mail používám pouze k ryze pracovním záležitostem (jinak bych se z toho zmatku zbláznil). Ke komunikaci s fanoušky pořadu se nejlépe hodí facebooková stránka Meziplynu: http://www.facebook.com/Meziplyn Zprávy tam pravidelně pročítám a odpovídám na ně. HK

      Vymazat
  2. Chuť bych náhodou samozřejmě měl, s možností už to pochopitelně tak slavné není. Leda by se našel nějaký dobrodruh, který by mi půjčil svou ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážení čtenáři,
      hledá se dobrodruh ochotný zapůjčit /v ideálním případě bílou :-)/ R8. Odměnou mu bude neskonale dobrý pocit.
      Jistá psychická odolnost vůči drobnému, ale opravdu jen drobnému, riziku se u majitele takového vozu dá celkem logicky očekávet, takže si myslím, že by to mohlo klapnout celkem rychle :-):-)
      Děkuji
      viktor.hamsik@seznam.cz

      Vymazat
    2. V případě supersportu se samozřejmě půjčovanému koni na zuby nekouká, ale upřímně - bílá barva je ta nejhorší, jaká může na autě být. A to neříkám proto, že se mi to nelíbí a je to vrcholně nepraktické (což sice je, ale o to teď nejde), ale především proto, že při natáčení se takové auto nedá pořádně naclonit. Buď je přepálená karoserie, nebo je tmavé okolí, zejména při dynamických záběrech je to peklo. A v létě, v zářícím slunci, trojnásob.
      Bílá je módní a uznávám, že na některých autech vypadá skvěle. Když stojí čerstvě naleštěná na pláži francouzské Riviery. Ale v Čechách je to peklo a jakmile začne být trochu pošmourno, z bílého krasavce je ušmudlaný, nevýrazný flek.
      Vím to, bílé auto jsem vlastnil. Never more.

      Vymazat
  3. neni nahodou RR pro podminky CR naprosta zhovadilost?? ja jen abychom udrzeli jednotnou linku pro hodnoceni SUV, zejmena tech od BMW ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cítím, že se se mnou chcete (zřejmě jakožto příznivce BMW) pohádat, ale asi to nepůjde. Pokud nechápete rozdíl mezi Range Roverem a BMW X6, je veškerá argumentace zbytečná...

      Vymazat
  4. hadat se nechci, ale odmitat diskusi jen proto ze mame jiny nazor? Snaha vmanipulovat me do primeho srovnani RR a X6 je usmevna. o nicem takovem jsem nepsal.
    Nicmene at se snazim sebevic, nemuzu nejak prijit na to, kde v CR bych schopnosti RR vyuzil? V horskem drsnem prostredi totiz jezdi prevazne zcela jina auta a naprosta vetsina majitelu RR se do terenu vubec nepodiva. Chova se snad RR na silnici lepe nez treba X6? Nechova. Napr. palubni systemy v RR jsou tragicke s predpotopni grafikou a absolutne nekoresponduji s cenou vozu. Tak proc by mel byt RR z teto logiky hodnoceni vyclenen? Jak jiz jsem napsal, nejde o to, ze bych tu chtel branit X6. V zivote jsem ji nechtel. Jde jen o konzistentnost vasich nazoru. O to, ze asi nejste schopen zachovat si urcity odstup a vsechno hodnotite ze sveho velmi subjektivniho pohledu. A to je v pripade, kdy hodnotite auta cilene na lidi jinak smyslejici, jinak zamerene, v jine situaci apod. trochu problem. Nemyslite? Neni nakonec treba X5 jednim z nejlepsich SUV v nasich podminkach prave proto, ze preferuje silnici a nestydi se za to? Nedava to v podminkach, kdy vy sami musite uznat, ze do terenu se dostane jedna z 1000 naopak nejvetsi smysl? Nebo je lepsi si koupit RR a jeho moznosti nikdy nevyuzit ani z 20%? Podle Vas je situace jasna, k cemu X5 kdyz do terenu nemuze.Snizme ji za to hodnoceni. Jenze zakaznici, kteri si ji kupuji to vedi a mozna jen dokazi lepe odhadnout jak auto budou vyuzivat a co rozhodne nepotrebuji. Nicmene, jsou to vsichni asi kolotocari, ze?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem na slovakiaringu a točím, takže nemám čas na dlouhé odpovědi (možná až se vrátím), takže jen krátce: není pravda, že Range Rover se na silnici chová stejně jako X6, chová se VÝRAZNĚ lépe než X6 a to nejen kultivovaností, ale především celkovými schopnostmi. Ano, hodnotím auta subjektivně, to jsem nikdy neskrýval, ovšem mám srovnání, takže porovnávám porovnatelné. Range Rover má jistě skvělé vlastnosti v terénu a je jasné, že 99% lidí je nikdy nevyužije, vtip je ale v tom, že umí všechno a skvěle. BMW X5 je dobré, ale tak dobré prostě není. Označit ho za "jedno z nejlepších SUV v našich podmínkách" je skutečně hodně odvážné, nicméně u fanouška značky se to dá pochopit. X6 je to samé, jen o trochu horší a výrazně méně praktické. A nedá se popřít, že zrovna X6 přitahuje určitý velmi specifický druh zákazníků. Nikdy bych si nedovolil tvrdit, že jsou to kolotočáři bez vkusu všichni do jednoho. Málo jich tam ale není.

      Vymazat
  5. OK, nechtel jsem prudit, spis polemizovat. A v tom jak se chova RR na silnici oproti X5 proste nesouhlasim. Obratnost a schopnost jet opravdu rychle tam vazne neni, stejne jako byt jen naznak zabavy za volantem. Ano, umi vsechno, ale u nas se ta terenni cast proste vyuzit neda a navic je za cenu, kdy muzu mit 2 super auta pokryvajici mozna vetsi spektrum. A to je prave to jadro veci, ma cenu se vysmivat lidem, kteri si koupi RR a v zivote neopusti silnici? Podle me ne, stejne jako nema cenu demonstrovat, ze X5 v terenu nic nezmuze. Kdyz to chcete, kdyz se vam libi, tak si ho proste kupte. Mne proste prijde, ze mate problem se rozhodnout. Nejdriv je zasadni zabava za volantem, X6 je nesmyslna a ted najednou RR... Vim, ze mate srovnani, ale pro vami zvoleny uhel pohledu to nic neresi, pokud ke vsem autum pristupujete jako k autu pro sebe. RR zjevne neni autem pro vas, X6 take ne. Pokud se ale nezamyslite kdo a proc se skutecne rozhoduje ty penize za to ktere auto investovat, nemuzete dojit k zadnemu relevantnimu zaveru. On ten faktor "libi se mi"je casto rozhodujici.
    BTW fandou znacky jsem trochu z donuceni... a dnes jsem se zrovna rozhodl, ze nekoupim M3, ale 535xd touring, protoze rodina dostala prednost...
    zkousel jsem vsechny mozne alternativy, puvodne byl favoritem allroad TDIR ci CLS shootingbrake, ale po vyzkouseni... Vam se treba libi vic A6 nez BMW 5, opravdu jsem se snazil zjistit proc a neprisel na to. A to mam s obema auty pomerne znacnou zkusenost. A6 je i na vzduchu tvrdsi, odtazitejsi a reakce na plyn je i ve sportovnim rezimu desna (mimochodem i RR Sport SDV6 se me pokusil zabit, kdyz se pri obocovani vlevo na plzenske 2 sekundy po plnem seslapnuti plynu auto teprve zacalo rozjizdet...)
    A zkousel jsem i X5, RR Sport a musim rict, ze X5 byla na silnici, co se komfortu i schopnosti rychle jizdy na okreskach oproti RR Sport jasne lepsi (rozumejte samozrejme o tridu horsi nez kombi). Takze lepsi SUV na silnici si zejmena v teto kategorii a z pohledu svych potreb jaksi nevybavuji... (touareg se nevyrabi, Cayene je podle mne odporny a predrazeny a ML je proste jinde.
    zakopavam valecnou sekeru :)

    OdpovědětVymazat