Zdravím! Asi jsem se zamiloval. Na Galaxy jsem nenašel žádnou chybu. Máte ale někdo zkušenosti s dlouhodobou spolehlivostí? Hodně lidí o Fordech mluví jako o problematických autech. No a Takový VW Sharan je o dost dražší,,,
Osobně nevím jak zrovna u Galaxy a nových motorů Fordu, ale ze zkušeností co mám je problém se vstřiky a zimní neposlušnost, kdy je Ford schopen v půlce cesty do práce zhasnout (při -10°C), co dalšího jsem vypozoroval u známého, který má 4letýho forda, jsou docela brzké známky koroze. Sám na to nadává, protože na druhým autě, který má myslím tak 12-13 let se koroze objevila jen v místě po vrypu nejspíše řídítek od jízdního kola, ale začala až tak po 6letech. Co se týče ceny oproti Sharanovi, tak je to ve stejný výbavě plus mínus stejný.
Možná bych to měl ujasnit, ta koroze začala až 6let po tom vrypu, cca před 2 roky, jsme to řešili, jestli to opravit a obnovit celkově lak na autě, nakonec z toho sešlo přeci jen 13 let stará octávia.
Zdravím!
OdpovědětVymazatAsi jsem se zamiloval. Na Galaxy jsem nenašel žádnou chybu. Máte ale někdo zkušenosti s dlouhodobou spolehlivostí? Hodně lidí o Fordech mluví jako o problematických autech. No a Takový VW Sharan je o dost dražší,,,
Děkuju
Dan
Osobně nevím jak zrovna u Galaxy a nových motorů Fordu, ale ze zkušeností co mám je problém se vstřiky a zimní neposlušnost, kdy je Ford schopen v půlce cesty do práce zhasnout (při -10°C), co dalšího jsem vypozoroval u známého, který má 4letýho forda, jsou docela brzké známky koroze. Sám na to nadává, protože na druhým autě, který má myslím tak 12-13 let se koroze objevila jen v místě po vrypu nejspíše řídítek od jízdního kola, ale začala až tak po 6letech. Co se týče ceny oproti Sharanovi, tak je to ve stejný výbavě plus mínus stejný.
OdpovědětVymazatMožná bych to měl ujasnit, ta koroze začala až 6let po tom vrypu, cca před 2 roky, jsme to řešili, jestli to opravit a obnovit celkově lak na autě, nakonec z toho sešlo přeci jen 13 let stará octávia.
Vymazat